Bu siteyi kullanarak, Gizlilik Politikası ve Kullanım Koşulları'nı kabul etmiş olursunuz.
Tamam
Turizm AvrupaTurizm Avrupa
  • Gündem
    • Avrupa
    • Dünya
    • Türkiye
  • Seyahat
    • Turizm
    • Tatil
    • Havayolu
    • Otel
    • Gezginler
    • Kültür
    • Kampanyalar
  • Sılayolu
    • Sılayolu haberleri
    • Otomobil
    • Ülkeler
    • Önemli Bilgiler
  • Memleketim
    • Belediyeler
    • Yöremizden
    • Festival / Etkinlik
  • Ekonomi
    • Emlak Yatırım & Danışmanlık
    • Finans
    • Gıda
    • Teknoloji
    • Döviz
  • Sağlık
  • Spor
  • ++ Daha Fazla
    • Magazin
    • Yaşam
    • Anne
Okunan Haber: Sılayoluna gidenlere duyuru: Bu tarihe kadar 185 gün şartı aranmıyor
Paylaş
Bildirimler
En Yeniler
Avrupa’da mı komşuluk daha iyi, Türkiye’de mi?
Aktuel Haberler Genel Gündem Önerilen Türkiye
Türkiye’deki evinize mutlaka alarm ve kamera taktırın!
Aktuel Haberler Gündem Önerilen Turizm Türkiye
30 Ağustos Zafer Bayramı kutlu olsun!
Genel Gündem Memleketim Önerilen Türkiye
kimlik ve pasaport
Almanya’da vatandaşlıkta rekor artış: Türkler de listede!
Aktuel Haberler Avrupa Genel Gündem Önerilen
çalışma
Çalışma şartlarınız nasıl? Kaç saat çalışıyorsunuz?
Aktuel Haberler Avrupa Dünya Ekonomi Genel Gündem Önerilen Sigorta Türkiye Yaşam
Aa
Turizm AvrupaTurizm Avrupa
Aa
  • Gündem
  • Seyahat
  • Sılayolu
  • Memleketim
  • Ekonomi
  • Sağlık
  • Spor
  • ++ Daha Fazla
  • Gündem
    • Avrupa
    • Dünya
    • Türkiye
  • Seyahat
    • Turizm
    • Tatil
    • Havayolu
    • Otel
    • Gezginler
    • Kültür
    • Kampanyalar
  • Sılayolu
    • Sılayolu haberleri
    • Otomobil
    • Ülkeler
    • Önemli Bilgiler
  • Memleketim
    • Belediyeler
    • Yöremizden
    • Festival / Etkinlik
  • Ekonomi
    • Emlak Yatırım & Danışmanlık
    • Finans
    • Gıda
    • Teknoloji
    • Döviz
  • Sağlık
  • Spor
  • ++ Daha Fazla
    • Magazin
    • Yaşam
    • Anne
Takip Edin
  • Dizayn ⬀
Turizmavrupa.net © Bütün Hakları Saklıdır. 2022
Turizm Avrupa > Blog > Sılayolu > Önemli Bilgiler > Sılayoluna gidenlere duyuru: Bu tarihe kadar 185 gün şartı aranmıyor
ÖnerilenÖnemli BilgilerSılayolu

Sılayoluna gidenlere duyuru: Bu tarihe kadar 185 gün şartı aranmıyor

Turizmavrupa
Son güncelleme: 26 Aralık 2020 - 12:24
Yazar Turizmavrupa 5 sene önce 57 Yorum
Paylaş
1 DK Okuma Süresi
185 gün
Paylaş

Otomobille Türkiye’ye gidenlere duyuru: Bu tarihe kadar 185 gün şartı aranmıyor

Yurtdışı Türkler ve Akraba Topluluklar Başkanlığı (YTB) 2020 yılında, yurt dışındaki vatandaşlara yönelik yapılan yasal ve idari iyileştirmeleri duyurdu. Buna göre gurbetçilerin zorluk çektiği birçok alanda düzeltilmeler yapıldı. Yapılan düzenlemeler şu şekilde sıralandı:

Yapılan iyileştirmeler çerçevesinde boşanma kararlarının tanınmasına ilişkin düzenlenmeler de hayata geçirildi. Bu kapsamda diğer tarafın yabancı olması halinde yurt dışındaki mahkemece onaylanan boşanma kararlarının dış temsilciliklerde diğer taraf olmaksızın tanınmasının önü açıldı.

Yabancı boşanma kararlarının dış temsilciliklerde basit usulle tesciline ilişkin gerekçeli karar çevirisinin istenmemesi hususunda da düzenleme yapıldı.

Türk vatandaşı olup yurt dışında doğmuş askerlik çağındaki vatandaşların da yurt dışında 3 yıl ikamet şartına bağlı olarak dövizle askerliğe başvurabilmesi sağlandı.

Yabancı ehliyetleri kullanmak 2 yıl

Düzenlemeler çerçevesinde ayrıca yurt dışından borçlanarak emekli olanların yarı zamanlı çalışabilmelerine imkân tanındı.

Yabancı plakalı araçların ücretli karayollarından ihlali geçişinde de 15 günlük ödeme süresi hayata geçirildi. Yabancı ehliyetlerin Türkiye’de kullanım süreleri de 2 yıla çıkarıldı.

31 Aralık 2021’e kadar 185 gün şartı yok

Pandemi nedeniyle yurt dışından gelen araçların kalış süresi uzatıldı. Ayrıca 14 Ekim 2020 öncesi giriş yapan araçların 31 Aralık 2021 tarihine kadarki ikinci gelişlerinde istenen 185 gün yurt dışında kalmış olma şartı da kaldırıldı.

(GŞ)

Haberleri kaçırmamak için bizi takip edin:
Facebook.com/turizmavrupa
Instagram.com/turizmavrupa
Twitter.com/turizmavrupa
Youtube.com/c/TurizmAvrupa

Yeni Haberler

Aktuel HaberlerGündemÖnerilenTurizmTürkiye

Türkiye’deki evinize mutlaka alarm ve kamera taktırın!

Yazar EEA 3 ay önce
GenelGündemMemleketimÖnerilenTürkiye

30 Ağustos Zafer Bayramı kutlu olsun!

Yazar EEA 3 ay önce
kimlik ve pasaport
Aktuel HaberlerAvrupaGenelGündemÖnerilen

Almanya’da vatandaşlıkta rekor artış: Türkler de listede!

Yazar EEA 3 ay önce
çalışma
Aktuel HaberlerAvrupaDünyaEkonomiGenelGündemÖnerilenSigortaTürkiyeYaşam

Çalışma şartlarınız nasıl? Kaç saat çalışıyorsunuz?

Yazar EEA 3 ay önce
asker
Aktuel HaberlerAvrupaGenelGündemÖnerilenYaşam

Almanya’da zorunlu askerlik tartışması: Bedeli gençlerin omzunda!

Yazar EEA 3 ay önce
Aktuel HaberlerAvrupaEkonomiGenelGündemÖnerilen

Almanya’da PayPal depremi: Ödemeler durduruldu!

Yazar EEA 3 ay önce
Etiketler: 185 gün, Araba, boşanma, düzenleme, karar, şart, sılayolu, Yabancı ehliyet, YTB
Bu yazıyı paylaş
Facebook Twitter Pinterest Whatsapp Whatsapp Copy Link
Paylaş
Önceki Yazı seyahat Gurbetçilere soruyoruz: Bu hizmetlerden memnun kaldınız mı?
Sonraki yazı test Yurtdışındakiler dikkat: Test yaptırmayan Türkiye’ye uçamayacak!
57 Yorum 57 Yorum
  • Harun dedi ki:
    28 Aralık 2020, 07:49

    Tamamen kaldırılsın. Devlet ne için var ? Vatandaşının memnuniyeti için. Yurt dışından araç getirmeyi makul bir vergi oranı ile serbest bırak herkes memnun olur.

    Cevapla
  • Hüseyin Selkan Teyhan dedi ki:
    28 Aralık 2020, 11:29

    Bu sorun yurtdışında yaşayanların en büyük sorunu birileri ülkede rantyapacak diye vatandaşını yıllardır madur ediyor devlet öncelikle bu konu biran önce makul ve edaletli bir şekilde çözüme kavuşturulmalı yetkiler bu konuda biran önce bir şeyler yapmalı

    Cevapla
  • Husyin dedi ki:
    28 Aralık 2020, 11:59

    Yurtdışından araç getirmeye,makul bir fiyat,la yurda araç getirmeyi kolaylassın, 6 sene satmama şartı getirebilirler mesala..

    Cevapla
  • Cumali İyigören dedi ki:
    28 Aralık 2020, 15:51

    Çift vatandaşım (1996’dan beri). Türkiyeden emekliyim (3 yıldır). Hem Almanyada ikametim var hemde Türkiyede. Ama Türkiyede daha çok zaman geçiriyorum.
    Almanyadan arabayla gelmek istiyorum. Türkiyede tek seferde 24 ay arabamı kullanıp tekrar Almanyaya götürmek istiyorum. Götürdükten sonra hemen başka bir araç alıp tekrar Türkiyede 24 ay kullanabilirmiyim?
    Emekli olanlardan sanırım 185 gün şartı aranmıyor. Konu hakkında bilgi alabilirsem sevinirim.
    Cumali iyigören

    Cevapla
    • Turizmavrupa dedi ki:
      29 Aralık 2020, 10:19

      İyi günler koronavirüs nedeniyle bir yıl daha yani 2021 yılının sonuna kadar 185 gün şartı aranmayacak. Fakat siz zaten iki yıl kalmayı düşünüyorsunuz. yani bu süreyi aşmış olacaksınız. 185 gün kuralı şimdilik tamamen kalkmadı. Sadece geçici olarak koronavirüsten dolayı ara verildi. Bir yıl sonra ne olur şimdiden birşey diyemeyiz. Öte yandan emekli olanlarda 185 gün şartı bir defaya mahsus istenmiyor. Oda emekli olduktan sonra ilk defa Türkiye’ye araba götrülecekse o zaman istenmiyor. İkinci gelişlerde isteniyor.

      Cevapla
      • Aziz dedi ki:
        29 Aralık 2020, 22:33

        Turkiyede yaşıyoruz ama çifte vatandsligimiz var makedonya dan araç alıp turkiyede ne kadar kullanabiliriz bilgi verebilirmisiniz.

        Cevapla
        • Turizmavrupa dedi ki:
          30 Aralık 2020, 10:19

          İyi günler ikametiniz Makedonya’daysa araç getirebilirsiniz. İki yıl kullanma hakkınız var

          Cevapla
    • Mustafa dedi ki:
      30 Aralık 2020, 08:14

      Emekliler için o dediğin aynen oluyor Cumali Iyi gören abi.Yalniz almanyadan emekli olduğuna dair evrağı alıp bulunduğun ildeki Türk Konsolosluğuna onaylatman gerekicek.

      Cevapla
  • Recep malkaralı dedi ki:
    28 Aralık 2020, 20:11

    Harun arkadaşa aynen katılıyorum.emekli olanlara bir defaya masus satmamak şartı ile gümrüksüz aracını getirmesi niye çok görünüyor

    Cevapla
  • Nadir Eray dedi ki:
    28 Aralık 2020, 20:30

    Evet bütün ülkelerde serbest sadece Türkiye’de serbest değil neden, bi açıklama yapsınlar,
    Ama gurbetçiler sağılık İnek bi açıklama gereğinde bulunmazlar zaten Avrupa’dan %85 oy potansiyeli var AKP için:))

    Cevapla
  • Beyhan dedi ki:
    28 Aralık 2020, 20:44

    Bir avuç insana bukadar zorluk çıkarmak nedendir çok yazık, birkaç kişinin araba getirmesiyle ekonomi mi sarsılacak? yanlış işlerin peşinde koşuyor devlet, hiç olmadı 10-12 yaşından yaşlı arabalara 185 gün şartını kaldırın, milyoner adam yaşlı arabaya zaten binmez, lütfen düşün milletin yakasından rahat brakın millet girip çıksın bi kriter koy, para babasıyla garibana aynı şartları uygulama, lütfen diyoruz LÜTFEN yapmayın.

    Cevapla
  • Deniz dedi ki:
    29 Aralık 2020, 05:13

    Bence hurt disinda yasayan her vatandasin bir araba hakki olmasi gerekir

    Cevapla
  • Gizem aydoğdu dedi ki:
    29 Aralık 2020, 16:31

    Merhaba ben çifte vatandaşım ve 1 senedir Türkiye’den çıkamadım ve bazı durumlardan dolayı önümüzdeki birkaç ay boyunca Hollanda’ya gitmem mevzubahis değil. Bu durumda 2021’e kadar Hollanda’dan araba getirebiliyor muyum yoksa sadece aynı arabayı 2. Kez getirmek isteyenler için mi geçerli bu yeni yaptırım?

    Cevapla
    • Turizmavrupa dedi ki:
      02 Ocak 2021, 12:11

      İyi günler araba fark etmiyor. Şimdilik 185 gün şartı kaldırıldığı için hangi arabayla geleceğiniz önemli değil. 31 Aralık 2021’e kadar 185 gün şartı aranmıyor.

      Cevapla
  • HAYATİ dedi ki:
    29 Aralık 2020, 20:03

    Ülke dışında doğmuş fakat hasbelkader Türkiye’ye yıllar önce göç ederek yaşamını burada sürdüren ve doğduğu yabancı ülkeye gidip gelerek hısım-akrabalarını gözeten özellikle Balkan ülkelerinden birçok insanımıza bu araç imtiyazı ivedilikle sağlanmalıdır..Her şeyi ekonomik endişeye,vergi ve harç rejimine bağlamak “büyük ülke” imajına sığmaz..Sonra siz kendinizi madem başka yerlerde değil Avrupa’da görüyorsunuz hani nerede?

    Cevapla
  • Nail Cinoğlu dedi ki:
    29 Aralık 2020, 20:18

    Devletin aynı zamanda başka bir ülkenin de vatandaşı olan vatandaşlarının ülkeye araçları ile girişlerinde gün şartı aramasını kaldırması gerekiyor. Avrupa ülkelerinde böyle bir şart yok. Avrupa birliğine girmek isteyen bir Türkiye’ye bu yakışmıyor.Her iki ülkede de vatandaşları zor durumda kalıyor. Türkiye’ye gelmek istese aracı ile gidemiyor. Gitmek istese yollarda arabasız perişan oluyor..

    Cevapla
  • Uğur dedi ki:
    31 Aralık 2020, 07:57

    İyi günler 9 Kasım 2020 de çıkış yaptım Türkiye’den.
    185 gün beklemem mi gerek tekrar arabayla Türkiye ye dönmek için ?

    Cevapla
    • Turizmavrupa dedi ki:
      31 Aralık 2020, 10:44

      İyi günler hayır 185 gün şartı yok

      Cevapla
      • Uğur dedi ki:
        01 Ocak 2021, 12:14

        (“Ayrıca 14 Ekim 2020 öncesi giriş yapan araçların 31 Aralık 2021 tarihine kadarki ikinci gelişlerinde istenen 185 gün yurt dışında kalmış olma şartı da kaldırıldı.”)
        Böyle yazıyor ama yukarıda.
        Ben 9 Kasım’da çıktım

        Cevapla
        • Turizmavrupa dedi ki:
          02 Ocak 2021, 12:07

          İyi günler şartı sağlıyorsunuz. İkinci gelişinizde 185 şartına gerek yok. Detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.https://turizmavrupa.net/gurbetcilere-mujde-bu-tarihe-kadar-185-gun-sarti-aranmayacak/

          Cevapla
      • Uğur dedi ki:
        01 Ocak 2021, 14:04

        Türkiye’de 1 seneden fazla kalmıştım. Orda polis bayan Türkiye’de uzun kaldığım için 185 günden önce gelemeyeceğimi söylemişti. Kanun 9 Kasım’da çıkmışmışmıydı ?

        Cevapla
        • Turizmavrupa dedi ki:
          02 Ocak 2021, 12:05

          İyi günler geçici olarak 185 gün şartı kaldırıldı. Kanun 14 Ekimde çıktı.

          Cevapla
  • Kerem dedi ki:
    02 Ocak 2021, 13:15

    İyi günler, Aralık 2017 de araç getirdim 2 yıl Türkiye de kullandıktan sonra 2019 Aralık da çıkış yaptım. Araç 1 yıldır Bulgaristan’da duruyor. 185 gün kalma şartı olmaksızın 31 Aralık 2021 kadar bu aracı getirme imkanım var mı? teşekkürler.

    Cevapla
    • Turizmavrupa dedi ki:
      07 Ocak 2021, 09:40

      İyi günler son yapılan açıklamaya göre geçici olarak 195 gün şartı gerekmiyor. Fakat yurtdışında hangi ülkede ikametiniz varsa oradan araç getirebilirsiniz.

      Cevapla
  • Necmettin akyol dedi ki:
    12 Şubat 2021, 01:26

    Ben 22 agustos 2020 de turkiyeye giris yaptim.1 ay sure verildi ama surem bitmeden bakanlik sureyi uzatti coronadan dolayi ve dolayisiyla 18 ocak 2021 de cikis yaptim.
    Tekrar gelsem 2 yil alabilirmiyim 185 gun kuralina uymadan?tesekkurler

    Cevapla
    • Turizmavrupa dedi ki:
      12 Şubat 2021, 10:06

      İyi günler bu konuda tam bir netlik bulunmuyor maalesef gümrük yetkililerle görüştüğümüzde onlarda yolcunun gümrüğe gelmeden birşey diyemediklerini söylediler. Detaylı bilgiyi buradan okuyabilirsiniz:https://turizmavrupa.net/185-gun-uygulamasi-kafa-karistirmaya-devam-ediyor/

      Cevapla
  • Necmettin akyol dedi ki:
    13 Şubat 2021, 02:03

    Merhaba.cevaplarınız için teşekkür ederim.isyanım size değil ama bu nasıl bir mantık ki ben ingiltereden 3000 km yol gelecem ve girişte bana ne diyeceklerini söyleyecekler.öyle şey olurmu ya.benim turkiyeye girisim belli cikisim belli.ona gore birsey soylesinler de ona gore geleyim.insanin akli duruyor inanki.vatandasa hizmet bu mu ya?

    Cevapla
    • Turizmavrupa dedi ki:
      13 Şubat 2021, 11:49

      İyi günler haklısınız ama bizde gerekli yerleri arayıp sizler için sorduk tam net bir cevap alamadık. İsterseniz gümrük kapısını arayıp sorun. Kapıkule:90 (284) 215 21 50
      Dahili:4000

      Cevapla
  • Mustafa dedi ki:
    18 Şubat 2021, 14:42

    Almanya’da ikamet ediyorum bu yıl 185 gün şartını sağlayamıyorum daha önce arabayla hiç çıkış yapmadım 24.07.2020 de türkiyeye uçakla girdim sonra ocakta çıktım 10 gün Almanya’da kaldım Vw türkiyeye yine uçakla girdim en son 15 Şubat 2021 de almanyaya geri döndüm şimdi arabayla gitsem bana 730 gün hak tanırlarmı cevabınız için şimdiden teşekkür ederim.

    Cevapla
    • Turizmavrupa dedi ki:
      19 Şubat 2021, 09:00

      İyi günler Türkiye’de iki yıl kalabilmeniz için hem aracın hem de sizin son bir yılda 185 gün şartını sağlamanız gerekiyor. Türkiye’ye daha önce araba ile gelmemişsiniz bu şartı sağlıyorsunuz ama sizin de 185 gün kalmanız gerekiyor.

      Cevapla
  • Mustafa dedi ki:
    19 Şubat 2021, 10:49

    Haklısınız ancak pandemiden ötürü yeni bir ek kanun çıkmıştı 185 gün şartı aranmayacak diye ben neden bu kanundan yararlanamıyorum anlamadım

    Cevapla
    • Turizmavrupa dedi ki:
      20 Şubat 2021, 13:04

      İyi günler maalesef bu çıkarılan geçici kanun herkesi kapsamıyor muş. Koronavirüs nedeniyle mağdur olanları kapsıyormuş. Bizde gümrüğe sorduk ama böyle cevap aldık.

      Cevapla
  • Mahmut dedi ki:
    08 Mart 2021, 08:46

    Merhaba,
    Ben aracımla Pandemiden dolayı 2 yıldan fazla Türkiyede kaldım. Araçla 10.02.2021 Türkiyeden çıkış yaptım. Tekrar 2021 içinde aracımla Türkiye’ye gelirsem Aralık 2021 sonuna kadar kalabilirmiyim? Yoksa tekrar kalma hakkı sadece 1 ay mı?

    Cevapla
    • Turizmavrupa dedi ki:
      08 Mart 2021, 11:27

      İyi günler bu konuda karışıklık devam ediyor. Gümrük yetkililerine sorduğumuzda pasaport giriş çıkışlara bakılarak karar verildiğini söyledi. Açıkçası ya size iki yıl verecekler yada 1 ay bunu ancak gümrüğe gidince öğrenebilirsiniz

      Cevapla
    • Mustafa dedi ki:
      10 Mart 2021, 09:34

      Mahmut bey 14.10.2020 den önce türkiyede bulunulmuş olmak şartı ile 31.12.2021 tarihine kadar ikinci girşinizde 185 gün şartı aranmıyor ve aracınıza yine 730 gün süre veriliyor bizzat geçen hafta kapıkuleden giriş yaptım herhangi bir sıkıntı yok
      Tek şart 2020 yılı içerisinde 14.10.2020 den önce Türkiye bulunmak

      Cevapla
      • Ali dedi ki:
        19 Nisan 2021, 15:07

        Merhaba Mustafa Bey
        Siz ikinci girişten önce kaç gün yurtdışında kaldınız ve sonra tekrar Türkiye’ye döndünüz? 13.10.2020 tarihli resmi gazetede 185 gün şartı aranmaz diyor ancak birçok internet sitesinde 15 gün hem araç hem kişi yurtdışında kalmış olmalı diyor, hangisi doğru bir bilginiz var mı?
        Cevaplayabilen herkese şimdiden çok teşekkürler.

        Cevapla
  • Mahmut dedi ki:
    14 Mart 2021, 15:36

    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim Mustafa bey

    Cevapla
  • Ufuk şahin dedi ki:
    26 Mart 2021, 17:30

    Alman vatandaşıyım,burda yaşıyor ve çalışıyorum
    Şimdi gitsem araç getirsem 2 yıl kalabiliyormu araç?

    Cevapla
    • Turizmavrupa dedi ki:
      27 Mart 2021, 17:06

      İyi günler oturumunuz Almanya’da ise Türkiye’ye araba götürebilirsiniz. son bir yıl içinde Almanya’da 185 gün kaldıysanız iki yıl arabayı Türkiye’de kullanabilirsiniz.

      Cevapla
  • Deniz dedi ki:
    31 Mart 2021, 11:17

    Merhaba,

    Romanya ile çifte vatandaşlığımız var. Romanya’ya gidip araç aldığımızda bu 185 gün kalma olayına takılıyor muyuz? Yani oraya gidip 2-3 hafta kalıp oradan araç getirebiliyor muyuz 6 ay kalma muhabbeti olmadan?

    Cevapla
    • Turizmavrupa dedi ki:
      31 Mart 2021, 13:56

      İyi günler oturumunuz hangi ülkeyse oradan arabayı getirebilirsiniz. Bu kanun koronadan dolayı mağdur olanlar için. herkesi kapsamıyor. En son bu değişiklik yapıldı. Bu linkten okuyabilirsiniz.:https://turizmavrupa.net/185-gun-sartiyla-ilgili-onemli-degisiklik-sure-sarti-dustu/

      Cevapla
  • ömer dedi ki:
    06 Mayıs 2021, 12:14

    İy günler benim arabamın iki yıl süresi temmuzda doluyor,bu yıl sonuna kadar kalabilirmi.Vizeside geçmiş olacak

    Cevapla
    • Turizmavrupa dedi ki:
      06 Mayıs 2021, 13:58

      İyi günler sizin aracınız korona salgınından önce Türkiye’ye giriş yaptığı için bu kanundan yararlanamıyorsunuz. Süreyi aşarsanız para cezası alırsınız. Gümrüğü arayıp sormalısınız.: Telefon 90 (284) 215 21 50 Dahili:4000

      Cevapla
  • Yücel Bayram dedi ki:
    12 Mayıs 2021, 17:15

    Iyi günler benim problemim 185 günümü dolduramadim sanirim türkiyede ameliyat oldugumdan ve korona yüzünden almanyaya dönemedim simdi almanyadayim ve tekrar gidecem gümrükten gecirirlermi17.08.20 25.0820
    08.09.20 04.10.20 22.10.20 10.04.21 hesapliyom isim icinden cikamiyom bu tarihlerde giris cikis yaptim tekrar türkiyeye giris yapabilirmiyim saygilarimla

    Cevapla
    • Turizmavrupa dedi ki:
      12 Mayıs 2021, 18:20

      İyi günler 14 Ekim 2020 öncesinde giriş yapıp ve daha sonra 185 günü doldurmadan çıktıysanız sizden 185 gün şartı aranmaz. Detaylı bilgiyi bu haberden okuyabilirsiniz.:https://turizmavrupa.net/silayolu-suruculeri-dikkat-kimlerden-185-gun-sarti-aranmiyor/

      Cevapla
  • Yücel Bayram dedi ki:
    12 Mayıs 2021, 20:43

    Slm öncelikle cevabinizdan dolayi tesekür ederim ama anliyamadim sizi ben size giris cikislarimi yazarsam bana net bir cevap yazabilirmisiniz türkiyeye girebilirmiyim giremezmiyim ilk giris 17.08.2020 cikis 25.08.2020 tekrar giris 08.09.2020 cikis 04.10.2020 tekrar giris 22.10.2020 cikis 10.04.2021 bu durumda tekrar giris yapabilirmiyim saygilarimla

    Cevapla
    • Turizmavrupa dedi ki:
      12 Mayıs 2021, 23:06

      İyi akşamlar açıkçası siz 14.10.2020 tarihinden önce iki kere çıkış yapmışsınız. Fakat daha sonra tekrar girip çıkmışsınız. Bu konuda net birşey diyemiyoruz. Gümrük yetkilileri bu kanunun koronadan dolayı mağdur olanlara göre düzenlemişti. Açıkçası size vurur mu bilemiyoruz. üç kere giriş çıkışınız var ancak gümrük yetkilileri bilgisayardan sisteme bilgileriniz girip kontrol ederek birşey diyebilir. Bu yüzden gümrüğe sormalısınız. Kapıkule gümrük telefon: 90 (284) 215 21 50 Dahili:4000( yolcu danışma hattı)

      Cevapla
  • Yücel Bayram dedi ki:
    12 Mayıs 2021, 23:26

    Sagolun ilgilendiginiz icin gece gündüz ariyorum
    Yazdiginiz numarayi cevap Veren yok sadece telesekreter buyüzden size yazdim sonrada kapikuleye gelince arayip önceden sorsaydiniz cevabi geliyor neyse saglik olsun tekrar tesekür ederim saygilarimla

    Cevapla
    • Turizmavrupa dedi ki:
      13 Mayıs 2021, 16:41

      Biz teşekkür ederiz

      Cevapla
  • Mehmet dedi ki:
    05 Haziran 2021, 00:31

    Slm, ben Eylül 2020 yılında aracimla Türkiye girdim ve 26 Nisan 2021tarihinde çıkış yaptım, çıkış sırasında gümrük memuruna sordum aynı aracımla geri gelebilirmiyim? Memur tabiki 3 gün sonra dönüş yapıp kalan süreyle devam edebilirsiniz demişti.
    Bende 2 hafta sonra aracımla dönüş yaptım ve Kapıkule gümrük bana tek 1 ay kalmama izin verdiler,, bende dedim memurunuz farklı anlattı onun için aracımla dönüş yaptım,ve cvb o memur demekki bilmiyormuş! Ve benim bilmem gerekirmiş.ve haziran 11 .2021 tarihinde aracımı çıkartmam lazim..
    Bu konuda kime inanacagimi bilmiyorum.

    Cevapla
    • Turizmavrupa dedi ki:
      05 Haziran 2021, 17:28

      İyi günler normalde kalan süreyi kullanmanız gerekiyor. Birinci memurun dediği doğru. Diğer memur neden öyle demiş anlayamadık. Açıkçası bir daha görüşün gümrük kapısıyla bir yanlışlık olmasın. Siz Eylül 2020 den önce de giriş çıkış yaptınız mı?

      Cevapla
  • Mehmet dedi ki:
    19 Ağustos 2021, 22:03

    Merhabalar ben aracimi 06-08-2019 tarihinde turkiyeye giris yaptim 730 gun yani 05-08-2021 tarihinde giunu dolunca cikis yaptim 11-03-2019-11-03-2020 tarihleri arasinda 24-04-2019 turkiye cikis 31-05-2019 turkiye giris 07-06-2019 tr cikis-06-08-2019 giris 25-09-2019 cikis 10-10-2019 giris 16-01-2020 cikis 01-03-2019 giris bu tarihler arasinda yurtdisinda kaldim aracsiz 15 gun icinde tekrar aracimi turkiyeye 2 seneligine sokabilirmiyim 185 gun hesabini yapamadim yardimci olursaniz sevinirim tsklr

    Cevapla
    • Turizmavrupa dedi ki:
      21 Ağustos 2021, 21:49

      İyi günler İyi günler bizim hesaplamalarımıza göre kalamazsınız. Aracınız 2 yıl kalmış siz 05-08-2021 tarihinde çıkış yapmışsınız. Bu 15 günlük şart pandemiden dolayı mağdur olanlar için geçerli. Fakat sizin 15 gün kalıp kalmayacğınızı gümrükteki memurlar size söyler. Detaylı bilgiye bu haberden ulaşabilirsiniz.:https://turizmavrupa.net/silayolu-suruculeri-dikkat-kimlerden-185-gun-sarti-aranmiyor/

      Cevapla
  • Furkan dedi ki:
    26 Kasım 2021, 14:48

    Merhaba

    Emekli degilim. Aracimla 06.07.2021 tarihinde Türkiye ye giris yaptim. Ve bana 2 yil süre(06.07.2023 tarihine kadar) verdiler.
    Ardindan Türkiyede aracimi birakarak ucakla 15.09.2021 tarihinde yurtdisina cikarak 19 gun yurtdisina kaldim. Ardindan 03.10.2021 tarihinde Türkiyeye yine ucakla gelerek bu sefer aracimla 09.10.2021 tarihinde cikis yaptim ve haken yurtdisindayim. size sorum 06.12.2021itibari ile tekrar ülkeye giris yapsam bana 2 yildan türkiyede kaldigim sureleri cikararak kalan sureyimi verirler yoksa yeniden 2 yilmi verirler.

    cevaplayabilirseniz cok sevinirim. selamlar

    Cevapla
    • Turizmavrupa dedi ki:
      30 Kasım 2021, 15:57

      İyi günler size kalan süreyi verirler.

      Cevapla
  • Ali dedi ki:
    07 Aralık 2021, 16:47

    Ha diyelimki araça versinler 185 şartı arabanın sahibi niye 185 gün beklesin arabasını bıraksın gitsin türkiyye

    Cevapla
  • Ali dedi ki:
    07 Aralık 2021, 16:50

    Ne olur 185 günü kaldırılsın lütfen ben şu emekliyim türkiyeden arabayla yeni geldim tekrar arabayla dömem için 185 gün kalmam lazım 185 günü kaldırıldın cumurbaşkanımıza bildirrlim

    Cevapla

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Popüler
  • #istanbul
  • #benzin
  • #tatil
  • #bodrum
  • #marmaris

Sosyal Medya

Bizi sosyal medya adreslerimizden takip edin
Facebook Like
Twitter Follow
Instagram Follow
Youtube Subscribe
Hava Durumu
8 °C
Almanya
açık
8° _ 6°
87%
2 km/h
Hava Durumu
8 °C
Türkiye
açık
8° _ 8°
85%
1 km/h
İlginizi Çekebilir
newsletter featurednewsletter featured

Abone Olun

Turizm Avrupa

" TurizmAvrupa.net, Türkiye ve Dünya ile alakalı son dakika bilgilerini ve sıla hasreti çeken yurtdışındaki Türkiye sevdalılarına ülkemizle alakalı haberleri ileten bir dijital yayıncılık kuruluşudur. "

  • Gündem
  • Avrupa
  • Dünya
  • Türkiye
  • Seyahat
  • Turizm
  • Tatil
  • Havayolu
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Datenschutzerklärung & Gizlilik
  • Impressum & Künye

Sosyal Medya

DMCA.com Protection Status

Turizmavrupa.net © Bütün Hakları Saklıdır. 2022

  • Dizayn ⬀
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?